Saturday, December 25, 2010

Aku PENGKID?

Nak jer aku sound terus time tuh,


"Kau ingat aku nih PENGKID cam kau ke???"

Ni kisah time aku tengah merempit waktu malam ketika pulang dari pekan Kajang..bukannya merempit sangat pon.. takat 80km/j jer kot..

Tengah aku drive motor tu ngan coursemate merangkap housemate aku tu... tetiba jer ada la sorang pengkid ni potong aku.. aku tau la, aku bawak slow jer..80km/j jer pon.. biar lambat asal terselamat daripada mati katak... masa dia potong aku tuh, dia paling muka dia, tengok kat aku.. gaya dia tengok tu..perrgh.. memang tak boleh blah la.. macam nak ajak aku rempit ngan dia pun ada.. macam nak tackle aku pun ada.. hish, geli geleman aku!!! apa, dia tengok style brutal aku ni, dia ingat aku nih tomboy @ pengkid @ lesbian?? boleh blah la.. aku ada iman lagi weh.. insyaAllah terpelihara sampai akhir hayat.. ameen...

Sambung citer.. Lepas tuh, kat depan tuh ada pulak traffic light.. so, nak tak nak dia kena stop la kat situ.. then aku saja jer park betol-betol tepi dia.. tapi aku tak paling langsung pon.. saja tunjuk lagak cikit..haha.. tapi dalam hati aku nih ada sikit nervous jugak la.. manusia yang keliru jantina camtu tak boleh expect tindakan dia... ngee..seram~

Tapi kan, dalam keadaan camtu pon, sempat lagi fikiran senget aku ni beroperasi.. macammana kalau aku angkat kening and senyum kambing sikit kat dia? gerenti dia follow aku sampai depan umah tuh..ngeh3x~

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin