Saturday, December 4, 2010

Bila aku marah.........

Lain orang  lain caranya bila sedang marah.... ada orang suka maki hamun orang yang buat dia marah.. ada pulak yang tumbuk muka orang tu sampai lebam.. ada jugak lepas kemarahan kat makanan.. makan banyak-banyak.. tak kurang jugak yang pendam dalam hati sorang2..

Bila aku marah, aku diam seribu bahasa.. hilang semua gelak ketawa.. orang tanya dua patah aku jawab sepatah... biasanya orang kenal aku yang banyak mulut.. tak henti2 cakap.. memang mulut bising gak la.... sampai jadi pelik pulak kalau tak dengar suara aku dalam sehari tuh.. tapi bila tengah marah, jangan harap la nak dengar suara aku nih!

Lagi satu, aku takkan bertegur sapa lagi dengan orang yang buat aku marah tuh... sampai la dia mintak maaf ngan aku.... ego kan aku nih...hehe.. So, bagi sesaper yang pernah atau sedang buat aku marah, better cepat2 mintak maaf ngan aku... cepat!!

Teringat zaman sekolah dulu... aku betol2 marah dengan someone tuh! rasa nak tumbuk je muka dia.. tapi last2 aku tumbuk dinding.. konon nak uji tahap tumbukan aku ler tuh! adoi la.. sakit rupanya tumbuk dinding nih..ingatkan boleh retak dinding kongkrit tuh!haha..

Tapi aku takder la mudah marah sangat.. gaya je macam garang.. tapi bukan mudah amik hati pun.. bagi saper2 yang kenal aku tau ler perangai aku yang sebenarnya...hehe.. 

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin