Friday, March 20, 2009

Malam Nostalgia Kolej DAto' Onn

Bertemakan klasik dan tradisional, Kolej Dato' Onn berjaya menganjurkan Malam Nostalgia KDO pada 19 Mac 2009. syabas dan terima kasih kuucapkan kepada semua ajk pelaksana termasuk sahabat-sahabatku, fiza dan farhana serta yang lain-lainnya kerana telah bertungkus-lumus menjayakan majlis ni.















Majlis ini dirasmikan oleh wakil daripada menteri belia dan sukan. di sini aku cukup tertarik dengan gimik perasmian yang seakan-akan puteri Hang Li Po yang diusung ke pentas bagi meneruskan acara memalu gong. seterusnya majlis diserikan dgn persembahan tarian dan lagu-lagu tradisional oleh penari kolej.

namun, kukira dinner kali ini tak sehebat dinner sebelum ni. semoga dinner yang seterusnya dapat dimantapkan lagi terutama dari segi pengisian majlis dan yang paling penting ialah makanannya. dah namanya makan malam, sepatutnya, makanan la yang patut dipentingkan. btul tak?

dari segi cenderamata, kami menerima purse dan cermin yang kukira agak simple, tapi itulah sumbangan dari kelab aku yang diiktiraf sebagai penyumbang terbesar bagi majlis ni, hmm...bangga ke? x langsung. erm, aku tak nak komen lebih-lebih, nanti ramai pulak yang terasa. cuma, last skali harapan aku semoga dinner tahun depan lebih meriah memandangkan tahun depan adalah kali terakhir dinner kt sini..insyaAllah..=)

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin