Friday, March 20, 2009

Rehlah Exco Muslimat PERDANA













Rehlah ini diadakan pada 15 Mac 2009 iaitu hari ahad yang lepas bertempat di tasik kejuruteraan, UKM. rehlah ini disertai oleh semua Exco muslimat PERDANA, namun ada juga yang tidak dapat hadir kerana terdapat masalah yang tidak dapat dielakkan. objektif utama program ialah mengeratkan ukhwah dikalangan Exco lebih-lebih lagi sesama muslimat. aktiviti sampingan pula ialah sesi luahan rasa dan juga sedikit permainan santai, namun bagiku cukup memberi kesan yang mendalam. insyaAllah akanku manfaatkan segala ilmu dan nasihat yang dikutip melalui program ini.


tak lengkap rasanya program kalau xde jamuan.. btul x?=)








bagiku, melalui program sebegini mmg mencapai objektifnya, kerana masa nilah kita boleh berbual-bual dan menyelami hati budi orang lain. Alhamdulillah, memang tak sia-sia aku menyertai prgram ni walaupun masa tu aku rasa tak berapa sihat, namun kugagahi jua untuk menyertainya dengan harapan dapat sesuatu yang baru untuk dimanfaatkan.


Rehlah ini diakhiri dengan sedikit jamuan nasi goreng dan buah-buahan sebagai pencuci mulut. sebelum berakhirnya rehlah iaitu lebih kurang pukul1 petang, seperti biasa la, tak sempurna rasanya kalau takde sesi bergambar..=)

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin