Monday, May 4, 2009

再见 国大 和 我 的 宿舍.

Alhamdulillah, akhirnya selesailah jua perjuangan utk sem ni. hbs exam ni mmg la best, tp pikirkn result 6t lak cne la. tp aku dh wt yg terbaik dan sekarang tawakal jela. semoga aku akan mendapat keputusan cemerlang sem ni, secara tak langsung menyahut cabaran 'dia' tu..amin..

sekarang dh tiba masanya utk merehatkan fikiran. bagaimana caranya? apalagi, BALIK KAMPUNG la..hehe.tp balik kg kali kejap sgt. ak hanya balik selama 5 hari je..sedey tul.. 10hb ni datang cni balik, dftr kolej utk short sem dan juga ikut bengkel anjuran PMUKM ke Pord Dickson selama 3 hari bg mewakili PERDANA, insyaAllah. hmm, org len rehat je kt umah sebulan dua ni, tp aku makin sibuk lak.

hmm, berbalik kpd tajuk post kali ni. apa mknanya tu? tu mksudnya 'selamat tinggal UKM & asramaku' dan sebutannya zai jian Guo Da he wo de su she. xsia-sia aku belajar bhs mndarin ni. best gak belajar byk bhsa ni. exm bru ni pn rsa ok je, xsusah pn. tp sem dpn ak nk amik bhs arab lak, walaupn dh 5thn ak blajar bhs arab, tp tetap nk amik bhs arab coz allughatul arabiah allughatul jannah.

dhla pk psl stdy, pk nk blik kg lak. xsabar benar rasanya nk balik umah ni. memandangkan aku balik kejap sgt, jadi myb xde aktiviti sgt yg aku nk wt kt umh. tp ada gak la plan ckt2. antaranya nk jahit baju exco PERDANA, nk round2 kebun sayur kt blakang umh, nk jenguk pokok2 durian, dokong, n mcm2 jenis pokok buah lg. ma aku kt pokok2 buah tgh berbungan n berputik skrg ni. lmbt lg la nk masak.. ps2 tgk sepupu kecik aku, rsanya dh besar pn, rindunya kt dia..


sepupu kecik yg bernama Waie..

















kakak aku & adik Waie.. geram nk cubit pipi..













hmm, dh xtau apa dh nk taip ni, fikiran dh smpai umh dh ni. semoga cepat2 la msa berlalu, aku rsa cm putar jm dh ni, tp xde mknanya, jm org len sma je..waaa..pe2 pn, semoga perjlananku mlm ni selamat smpai ke destinasi desa permai. amin...
再见我的朋友!

No comments :

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin