Friday, May 1, 2009

Pameran From One Earth II - Water in Nature

Pameran yang bertemakan alam dan air ini diadakan di Wisma Kebudayaan Soka Gakkai Malaysia (SGM), KL dari sekarang hingga 3 mei. bg sesiapa yg berjiwa seni cm aku ni boleh la pi tgk2 pameran ni. tp aku x berkesempatan la nk g time exm cmni. klu dkt2 cni aku g dh.

pelukis Abd Rasid Yusuf bersama karya lukisannya

lukisan yg dipamerkan sgt cantik, menampilkan 13 pelukis terhebat Malaysia bersama 68 karya masing2. kagum ak tgk lukisan2 ni, cm real. bpe hari la boleh siap satu lukisan ni, mgkin sebulan. tp xpe, berbaloi dgn hrganya berpuluh2 ribu ringgit. lumayan 2...

Shahril Awang dengan karya Di Sini

bila la aku nk pandai lukis cmni.. yg aku pndai lukis bunga reti la,huhu. lukisan permandangan aku reti gak ckt2, tp lakar ngn pensel jela, nk kaler xreti lak.. nk gak blajar kaler2 ni, tp xsempat lg nk join bengkel2 seni lukis. xpela, lakaran hitam putih utk tampal kt dinding bilik ak pn dh kira ok drp xpandai melukis lgsg..huhu=)

3 comments:

Anonymous said...

nak tra pergi niee... timo kasih utk info yea..

♥Fitnunnisak♥ said...

ok.sma2.. t amik gmbr byk2 ye, nk tgk. tgk dlm gmbr jela, nk g xde msa..

mat din said...

btol3...

biar la itam putih pun kn dr xde color lgsung...

hahaha..=D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin